som en skänk från ovan....

Herregud vilket sammanträffande...

Här sitter man å tror att dicken aldrig ska får arbeta , MEN idag! från ingenstans damp ett sms från ett gammalt KK till mig ner i min telefon med texten:

"Hej heting, hur mår du?  lust att ses i helgen?`"

Brände av ett sms å nu ska hon sova hos mig på Lördag... COWABUNGA!!!

haha aldrig varit lyckligare... eller jo, men det är ta mig tusan topp tio!!!

Äntligen ska jag få lite kärlek.. som good old sweet lovin... det kommer vara i 2 minuter, men still im gonna get laid...




Här sitter jag å ljuger.... urs tänk om det ändå hade hänt... jag är inne på dag 366 i celibat och det känns bara..... hmm.... Hopplöst...

" vaffan ser du så ledsen ut.. ta dig i kragen och lös problemet"
 okej.. visst... det finns dom som har det värre... Ps.. idag ryker slutspelsskägget... eller rättare sagt slutspelsfjunet....
Urs för mig:)

image162
 återkommer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback