Parshopping

Visst ser ni!!

Av en slump (eller egenltigen inte) hade varken jag eller cargus handlat klart allt inför jul.
 vi skulle båda till Farsta Centrum , därför beslöt vi oss för att slå våra säckar ihop å åka dit!!!

Väl där började tävlingen " vem träffar flest den känner".
Jag vet inte om det är blygsamt att säga att Cargus kissade på mig.
5-1 slutade det till honom.

" jag får börja hälsa på random folk och hoppas på att dom hälsar tillbaka för att komma ikapp dig"
var min bortförklaring:)

Vargus hade ett rasande tempo på klapparna och det såg ut som om han inte hade gjort annat hela vintern.
Själv var jag mer segstartad, men kunde knyta ihop säcken å bli klar idag. sånär som på en, men den är undanlagd och bara att åka å hämta imorgon.

Det var en vandrande rimstuga som knallade omkrin i centrumet oxå.
De två eminenta rimmarna Carl Taylor och Martin Cargus hittade på rim på allt de såg.
 
Några axplock:
"här är något du kan sätta på din rygg , för farsan imorn ska du va snygg"

" jag vet att du inte är ngn slampa, men alla behöver en lampa"

" Här är en träsak some ful- God JUL"


fifan...

Det var en indian som hade ett " stånd" utanför entren på centrumet... han sålde afrikanska träsaker.
cargus trodde han hade koll på läget och utbrast
"Kolla det där är ju en tom tom pele"

Vad han egentligen menade var
"titta det är en liten Totempåle"
image189"Jourhavande druid  eller medicinman???"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback