oops i did it again...

" kommer du eller??"

10 minuter senare satt jag där och såg fet ut med en drypande pizza 6 liter julmurre och en årsförbrukning med Löst ( lösgodis) i en skål framför mig...

Äta!!! Något som jag och Mr.Cargus är svårslagna i....
Kanske för att vi båda älskar att äta.....helst mycket och onyttigt.

Vill man ha ngt från godisskålen får man va på tårna för  är man inte uppmärksam , sitter någon av oss två med den sista godisbiten i handen och säger:

" Nu har jag rensat skålen på allt gott".

Förutom svull så lirade vi Xbox igår igen.

NHL 08.

Och hur gick det?

" BOOOOOOOOOOOA"
och respass mot Sharks i  8-delen.

Idag är det nyårsafton och jag ska fila på en årskrönika tänkte jag.



på återhörande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback