onsdagens ätardag insälld!!!

Jösses.. Jag rullar fortfarande fram...

  • Julskinka
  • prinskorv
  • köttbullar
  • 5 sorters sill
  • gravad lax
  • rökt lax
  • 3 sorters bröd
  • korvar
  • sylta
  • jansons frestelse
  • kaffe
  • glögg
  • must
  • julöl
  • choklad
  • knäck
  • ischoklad
  •  godis
  • frukt

Lisatan kan göras så jövulsk mycket längre... trodde jag skulle spricka.....
Och även fast man känner sig som en uppblåst ballong så är man lik förbaskat i godisskålen och pillar 2 minuter senare....

Rullade ner från sängen idag fast besluten att bättra på mitt samvete.. skulel göra armhävningar och situps tänkte jag, men efter att jag gjort 5 armhävningar insåg jag att det var en påtok för ambitiös morgonaktivitet så jag gick upp och åt 3 skinkmackor och drack ett glas must istället:$ 

Imorgon blir det ingen ätardag:P haha

Fy fan vad jag känner mig fet

God Jul  allihopa!!

"Som jag minns mig- inte som jag ser ut idag"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback