"Nöden har ingen lag"

Hej hopp gott folk.. humöret är på topp såhär 4 dagar före "dopparedagen" ( man kan ju hoppas på att få doppa veken oxå:$)

Just hemkommen från jobbet... En helt okej dag faktikst som avslutades med en kopp kaffe och en bunt pepparkakor på kontoret..

Här är ordbajset slut....  men påtal om bajs...

Shit traumat med stort T idag.
Idag påväg till en kund kände jag att det tryckte på
Sådär som hockeyfrun hade igår.. man är helt ofokuserad på bilen och vägen och all tankekraft ligger på att inte göra en stor brun klump i mina nytvättade D&G -fillingar.

Efter att ha stampat lite extra på gasen nådde jag kunden utan att förgylla byxorna med det som "är så gulligt " när små barn gör det.

Med Älgkliv stormade jag in hos kunden.
krystade fram ett:
" Hej , du jag måste låna muggen , det trycker på"* generat smile* (alltid lite genant för han kanske såg i blicken att jag tänkte sprutlackera hela muggen hans)

Nåväl, In på muggen och av med svångremen, ner med brallorna och av med kallingarna-
BEFRIELSE!!!!!!!!
Gud så skönt,
satt å klämde länge å väl- likt en lastbilschaffis med träskor, postinkast( ni vet så men ser lite av the butcrac) och svettiga kläder.

"Härligt"
tänkte jag att slippa gå runt å lukta uteliggare hela eftermiddagen- sträcker mig efter pappersrullen. TOM!!!
Kollar runt efter mer papper... TOMT.

Kallsvettas, hjärtklappnign, en fråga:
" Vaffan gör jag nu"?

"Ska jag gå runt med ett otorkat arsle , bita ihop och lösa det på nästa ställe?"

Lät blicken svepa över badrummet.
Paniken spred sig mer å mer..

grävde i fickorna och hittade ett a4-ark.

Resten förstår ni själv.

Har nu ett " paper-cut" mellan skinkorna


Men som sagt:
"Nöden har ingen lag"

WHAT SO  EVER!!!!
" en riktig skitunge:$"
puss hjärtegullen mina:;)

Kommentarer
Postat av: Nina

Du får låna våran toa imorgon. Där har vi alltid papper ;)
Jobbar utanför butiken imorgon, kom ut så vi kan julkramas lite :)
Kram kram

2007-12-20 @ 17:57:55
Postat av: carl

tack nina:P haha. kanske behövs vem vet...

kommer ut å kramas lite... e ju ändå jul:)

kram!

Postat av: hakkinen

touchdown?

2007-12-20 @ 22:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback