När indianerna ligger på lur.

Ja ja , jag vet.. mitt schema sprack . Klarade inte ens av att  övertyga er en endaste dag.

Är redan hemma och har dessutom bytit om, lagat mat, ätit och tryckt i mig 2 kaffekoppar och 3 lussekatter.

Nog om det!

Idag borde jag verkligen inte sitta här!lista som borde gjorts för länge sen utan (inbördes ordning)

* Städa- Mitt hem ser ut som 7 svåra år.. ligger kartonger och kläder överallt
* diska- man märker att diskmaskinen faktiskt är skön att ha( när man inte har ngn)
* Laga matlådor- Så man slipper stå å laga mat till sena natten, eller för den delens skull åka och synda på mcdonken mitt i nätterna!!
* Julpynta- Jag tror att det är snudd på bättre påskpyntat här , ska inte julkänslorna komma i samband med pyntet?
* Träna- jag intalar mig själv att jag tränar ofta, men jag är den värsta soffpotatisen:)
* Byta till vinterdäck- kan vara prio ett eftersom det är olagligt att köra på sommarsulor nu.


Suck vilken tråklista...
Tror jag gör som hockeybönan( urs vilket hiskeligt tjat om henne.. det går snart över) brygger en kopp kaffe till, sätter tänderna i en lussekatt och placerar mig i framstupa soffläge en stund till;)

tack å hej mina små älsklingar..:)
Är det ljuset i tunneln jag känner... märkligt att saker å ting har kännts så bra idag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback