Något för er alla porr-surfande, sexälskande, perversa där ute... Carl Taylor bjuder på porr.....

Mini säger:
jag skulle vilja kyssa dig med hela tungan... känna din tunga möta din...
känna och höra hur din puls och din andning stiger .... Smeka av dina kläder, 
knäppa av din Bh se hur dina bröst  kommer fram.. ta på dom, kyssa dom,
låta min tunga leka med dina bröstvårtor,  kyssa din hals samtidigt som jag masserar din hårbotten....

Mini säger:

 lägga dig ner, kyssa din mage, massera dina bröst...  låta min tunga och tunga tillfredsställa dig länge.

krypa upp och kyssa dig djupt så du förstår att jag vill bli ett med dig... känna din våta och varma slida,
massera den med ena handen medans
jag kysser dig...
 Lägga dig på sidan och tränga in i dig, knulla , kyssa och massera dina bröst.

Mini säger:
Byta ställning och få knulla dig bakifrån växelvis hårt växelvis mjukt.
avbryta för att tillfredsstälal dig med tunga och mun igen....

Mini säger:

återgå till att knulla dig... länge tills jag inte klarar av att motstå frestelsen att komma..
blanda kroppsvätskor med varandra
låta dig se njutningen i mina ögon..

kyssas , smekas ,mysa efteråt...

Emma säger:
pirrade till där lite lätt

Emma säger:

ja skojjar inte

Emma säger:
Herregud!






Vad säger man.?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback