Joumalauta!!!!

Herregud.. Mår som jag föreställer mig en förstföderska känner sig efter en förlossning..

Blev medlurad till gymmet..
" VI SKA KÖRA BEN" sa någon
" Visst" tänkte jag " det kan ju vara fint med ett par rejäla stockar"

Big misstake!!!
kan inte gå nu.. har redan ångest för att kliva upp ur sängen imorgon bitti

Detta på min träningsfria ätardag...
som plåster på såren trycker jag nu i mig 200 gram gräddnougat och massa julmust och jag kan inte annat än att hålla med Mr. Matchhjälte (Cargus) - Julmust är så jävla gott- den KNULLAR min mun!!!

nu ska jag snaska vidare... Ja inte på kotten alltså utan chokladen...

Clown på en fest..
" Ett mystiskt mms"

Förklara..:)

YES Hockeybönan- you know Im vänding me to you din jävla bloggslinka;)

Hon e för skön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback