Jag har ett problem...

 Det är nämligen så att jag tänder på upptagna tjejjer... eller tänder å tänder.. helt klart fel ordval, utan situationen är som sådan att jag finner upptagna damer mycket , mycket mer intressanta än singeldamer.
Fråga mig inte varför det är så.
Är det möjligen så att upptagna tjejjer har en annan utstrålning och säkerhet ?
Länge sen jag var kär eller på G med någon och för att klargöra saker så är jag väl inte det nu heller...
Problemet kvarstår ju .... Att bara kika efter stadgade damer är ju som att möta Hästen i Himmelstalundshallen;) Omöjligt att gå hem glad.

Nu ska jag ta en sängfösare och fortsätta fundera på livets små ting...

En withe russian 2 delar vodka 1 del khalua och 3 delar mjölk. .. Drinken knullar ju munnen på en!!
image163

Hjälp mig hjärna och posta dina tankar i en kommentar:)

kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag säger samma sak, fast tvärtom. Jag finner andra killar mkt mer intressant sen jag hamnade i ett förhållande ;P

2007-12-13 @ 22:12:25
Postat av: carl

precis.. typ den sitsen jag e i .. fast jag e singel:P

varför ere så?

Postat av: Maria

Troligen för att det förbjudna är mkt mer spännande ;)

2007-12-13 @ 22:26:22
Postat av: carl

ja det är sant.. mums med förbjuden frukt.. men så länge man inte smakar är det ju inget problem:)

2007-12-13 @ 22:28:49
URL: http://carltaylor.blogg.se
Postat av: Maria

Så sant så ;) Jag börjar dock fundera över att inte gå ut på krogen nå mer.. Det är inte helt lätt att ha ett distansförhållande och omge sig av massa förbjuden frukt sådär :P

2007-12-13 @ 22:31:40
Postat av: carl

oj då.ere så pass. du kan ju inte stänga in dig själv i en bur.. iof förstår ajg dig om det är mycket fördjutet.. svårt att hålla tassarna borta kanske:

2007-12-13 @ 22:42:29
URL: http://carltaylor.blogg.se
Postat av: Maria

riktigt SÅ illa är det kanske inte, men det känns så ibland :P Speciellt när det är alkohol inblandat och man inte haft besök av pojkvännen på nån vecka.. då kan det bli rätt jobbigt ;)

2007-12-13 @ 23:00:18
Postat av: ca

jag förstår problematiken.. får hålla dig i skinnet helt enkelt:) sätta lås på trosorna:P

2007-12-13 @ 23:04:31
URL: http://carltaylor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback