" Jag drömde att jag och min mamma stod där och tog på dom"

jösses... jag orkar inte..... fullisliza@ hotmail.com

aldrig varit med om maken... stackaren kan inte må bra när hon vaknar imorn..

hm.. ringde och berättade om livets små ting.. bland annat om en dröm där hon å hennes morsa tallade på armarna mina...

 hon berättade även att hon ligger med en grek då hon blir irriterad på ngn kille hon är intresserad av..

skevt....

Vi säger såhär när hon klankade ner på hennes utseende då svarade jag
- " du e ju fy fan snyggast i lerum"

haha säga vad man vill men smeka upp tjejjer det kan man .. vem vill itne vara snyggast i bonnhålan lerum.. har hört att dom har jävligt bra "stekar" där på värdshuset...!!
image138Bilden i långt hår å fucking keps e tydligen ingen favorit:D



avståndstagande??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback