I ngn annans kläder??

första ispasset efter all julmat.
Vore att "mytta" att säga att det var en baggis...
20 minuters avslutande skridskoåkning tok knäcken.

Ibland önskar man att man var i någon annans kläder... eller i varje fall i ett par rena...
Ninna " le chef" erbjöd sig att laga mat åt mig å cargus efter träningen..
"GULD" tänkte jag..

men sen visade det sig att jag inte hade några andra kläder än min värmeoverall..

Så nu sitter jag här å äter felix krögarpyss å bäljar i mig julmurre.

Rond två i tungviktsmatchen mellan mig å Cargus gick igår....
Han vann med 4-3 efter ett sent vinstmål på Elgiganten i Länna!!!

Imorgon är det redan fredag... Härligt..

Då har Cargus lovat att veva ihop lite pasta å kyckling å en god sås!!!

Ser jag fram emot.......

Han e snäll den där Martin!!!

www.snabbstart.blogg.se

På återhörande..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback