"ge järnet nu killar"

Sitter här och avnjuter ett glas vitt vin...
Kvällen har varit helt fantastiskt..... Tack sarah amirah för imbjudan och tack Martin Cargus för sällskapet under hela kvällen!!!

Allt började i Tisdags då Sarah Amirah frågade om jag och en vän( det slutade med cargus) ville gå på en mingel/ modeuppvisning på mariatorget... Och eftersom jag inte är den som är den så tackade jag givtvis ja åt mig å cagge.

Cargus å jag bestämde oss för en heldag med varndra och eftersom han inte kunde medverka på lunchen så stämde vi träff på södra station vid 18-rycket.

Därefter tog vi en promenad till götgatsbacken - läste menyn- gick in.. Martin som redan hade tjuvstartat med 2 öl på hemmaplan åt club sandwich och en öl.. jag åt hot chiliburger och 3 bira( stora:$)

därifrån en promenad till Torkel knutsonsgatan för festligheterna..
cagge var nöjd redan innan , ite påverkad men mest glad!!!
Väl där blev vi mottagna av Fotografen Armand, mängder med plockmat och vin.
Ganska snabbt upptäckte vi att ca 90% av de inbjudna gästerna var kvinnor(jag och cags misstyckte inte;))

Vi hann med 2 backningar på maten och X antal glas vin.. tror jag å Cagge nobbade 5 nummer.. vi ville inte verka desperata så tidigt på kvällen...

Det festliga var att fotografen Armand ville teckna fotokontrakt med mi å gcargus redan innan själva modeuppvisningen...!!!
vi sa att vi skulle diskutera saken när själva visningen ägt rum!!

visningen var kanon.. vackra damer i vackra kläder , vacker sminkning( Sarah amirahs verk) och fin koreografi..( tyvärrr så var musiken inte perfekt).
uppvisning... kanon!!!!
Efter plåtningen var det plåtning ner i studion...

Armand var återigen på mig och martin 5-6 ¨gånger om en plåtning, men eftersom det var så mycket folk  och vi kände oss lite obekväma i att plåta i folkmämgden stämde vi en provskjutning emd honom v51 på onsdagen..
viktiga samtal på luren!!!
Ska bli superkul att testa på!!!

Armand tog många vackra bilder och tjejjerna där verkade var helt tokiga i cagge.. men dock var han ståndaktig som vi kommit överens om innan kvällen.. han dissade alla .. Och jag med!
DE NI!!!..

Kvällen var fylld med fest, fotograferingar och somaliska föreningen , jag och cargus var kvar till sist!!!

vi avslutade med lite spexx jag fick en hårförlängning och toning!!!
image137

Torro kom som en räddande ängel och skjutsade hem oss.. men han är sjukskriven och drar in 100.000 på poker varje månad!!!

Imorgon ere jobb.. ska åka med Cargus å se hur det går til!!!!

Lisa och jag?? hmmmm..  vet itne var vi står.. e vi vänner eller ej???

Tack återigen..

dagens hjältar

sarah amirah!!

Cargus
Tomten

TORRO!!!!


PUSS hej!!!
jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback