ett insparkat rövhål som e släckt med en brandyxa!!!

Ungefär så jag känner mig... trots mycket sömn , en inställd middagsbjudning och stadig frukost är jag så jeula trött....

Tacobuffe står på schemat idag. ska äta igen.. känns som det ligger i tiden såhär runt jul.

Kanske skulle man sladda ner en vända till gymmet å bränna lite skinka, men just nu har jag inte ork för något alls.. vill bara sitta här å dricka min kylskåpskalla julmurre, och andas ut en stund efter morgonens isträning!!!!

Vi ska tydligen gå upp till Div 1 nu. Sista träningen innan nya året ska dansas in var inget undantag.. skridskoågning och stenhård fys.. " endast den late fryser"
Är ett välkänt citat i skarpan som man kan ta till i dessa dagar!!!

Ne nu ska jag bälja i mig det sista av julmurren, duscha, gå och gymma , äta tacobuffe och sen åka med Cargus och köpa ett xbox.

På tal om Cargus.
Har dåligt samvete för att jag inte åt middag med honom,  men han fick ju trots allt tröstäta min portion med mat.



Vi hörs lite senare..

Puss!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Låter som en konstig dag:)

2007-12-29 @ 13:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback