En traumatisk dag....

3 timmars sömn
en blykeps modell större
en käft torrare än saharaöknen eller torrare än huden på en elefantpung.

Så startade min dag. klev upp och utförde de vanliga morgonritualerna minus frukost, rakning... eller snarare jag ställde mig i duschen och skakade....

Iväg till jobbet och krigade av dagen... förvånad att ingen av kunderna ringde till min chef och talade om att  en av deras säljare luktar sprit....

Äntligen hemma.
Skulle bli hämtpizza, men korv med makaroner är vad jag åt.
mästerkocken " in action korv med makaroner. 9.4 i svårighet 10.0 i resultat"
" vad gör du medans kelda gör jobbet?"

Kommentarer
Postat av: Nina

Hmmm, tyckte att du luktade lite konstigt.... ;)
Närå, skojade bara. Du va snygg i klänningen, å din blogg har fått mig att skratta flera ggr.
Se till att vinna imorgon å ha ett toppen julbord.

Kram kram Nina (Skeppet)

2007-12-14 @ 17:10:01
Postat av: carl

Nina, vilket minne du har:)
vi ska göra vårt yttersta imorgon, en svår uppgift, men som jag sa: "det gäller att vara ödmjuk inför uppgiften"

kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback