en tanke

Dagen började som vanligt.. på värsta sätt..

 "snoozade" bort 1 timme och lyckades stänga av alarmet vilket resulterade i en försovning.
När jag väl vaknat "på riktigt" hoppade jag i ett par paltor och skickade på mig en skön t-shirt.
Hade en olustig känsla, men kunde inte riktigt sätta fingret på vad det var.

Precis när jag ska dra kommer jag på vad det är när jag släpper en "liten " fjärt.
En rand där bak och kalsongbyte + en orolig kista hela dagen!!! Scheisse kan man säga!!

På schemat var bara två kunder inbokade och jag levde la dolce vita, men väl på jobbet började kaoset...

Kunder , säljare å annat löst folk ringde och skrek, vilket tillslut resulterade i 10 kundbesök och en hemgång kl 16.00.

 Arg som ett BI var jag  när jag plötsligt såg en Posten budbil med en pirra som fick ta passagerarsidan i hytten.

Eftersom min goda vän Cargus jobbar med logistik vet jag att en pirra i framsätet kl 15.10 inte är att lattja med och att man då har  det blodigt och förmodligen en jobbig eftermiddag framför sig.

Eller för att citera mr. Bud himself:

"Ja , alltså har man pirran i framsätet den tiden då har man fan mycket att göra"

fick mig då en tankeställare och var ganska nöjd med mitt liv, dessutom är jag inbjuden på spelkväll hos Cargus för att spela på hans nya Xbox
och han ska bjuda mig på middag!!!

Det finns alltid folk som har det värre...

Eller hur?


Puss hej!

Kommentarer
Postat av: cargus

fy fan. ja tycker synd om både dig å posten. men ja tror dom fejkar, annars så får han ju för fan jobba in de nya året. =S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback