En dyngdag;D

Urs å fy.. jobbet har knullat mig med grovsalt där hockeyhunken konstaterade att hockeyfrun hade ett hål- ANALEN

Fy fan.. skulle varit hemma vid 13-tiden tänkte jag... släpade mig själv in i hallen alldeles nyss...Inget blodsocker.. trött och förstörd..... Tvi vale.. Nya tag!!!

Har nu parkerat i mina favoritpyjamasbyxor- de blårutiga ni vet- och ska just hugga in på diverse bloggar...
Fantastiskt det där med bloggar, man sitter å läser om helt främmande personers liv.... mer spännande än Dallas i varje fall....

Vad sker ikväll?
-Mjae jag e öppen för förslag, men ni som varit uppmärksamma så är onsdagen min SVULLARDAG vilket innebär att jag måste handla en del...
 Ikväll ska jag försöka slå nytt kalorirekord. Nuvarande är 10300....

På återhörande mina playboykaniner!!!

" tuff kille med skön frilla enough said"
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback