en dag med grabbarna

Hej alla fans... hihi ja eller fans å fans.. ni är ju i varje fall i snitt 78 olika varje dag:P

Nu är jag hemkommen från träningen.. lagfoto och allt.... charmigt....
Borde sova ( ni som läst mitt tidigare blogginlägg vet) , men är så uppe i varv efter träningen att jag inte kan.

Vi samlades pigga å krya på Club Aktiv nere på Slussen i sthlm för ett fyspass.
 "Gummisnoddsfys" stod på schemat och vår handledare för kvällen var " hon med stringen" - ni kanske undrar varför hon kallas så... , men ni alla e så kloka att ni kan lista ut varför.. stringisarna sitter uppe mellan axlarna typ,)
Jag fick träna med lagets snygging- Mattias

Pga förseningar i tunnelbanan tunnelbanan kom jag 15 minuter försent... dom andra såg helt förstörda ut när jag kom och " hon med stringen förklarade att det var ett tufft pass för grabbarna.

har aldrig varit med om liknande mag och axelträning i hela mitt liv.
"Gus och Micke fick mycket beröm av " hon med stringen" för deras fina teknik"


Efter 1.15 var det ÄNTLIGEN slut tyckte vi... alal var helt förstörda...
 Mattias egna ord" detta var tamig fan det värsta jag varit med om"

Stretchingen var som en räkmacka!!!

           TOmmys min säger inte så lite om hur skönt det var att stretcha      


Efter ispasset var det sedan transport till Johanneshov där det var dags för isträning.
Ett stentufft pass eftersom serien är vilande.
<----Grabbarna slug:P Jätten och Torro!! trazan ville inte va sämre--->


image152Fy satan vad bra vi e killar.;)

Nu har ni nästan fått vara med oss grabbar... typ som hockeybönan som struttar runt nere i korridorerna i himmelstalundshallen:P

Tack å hej från kötbullen!! nu tror jag att jag ska synda och äta hamburgare även om jag inte får:$

Puss!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback