Emma

 asså  den damen!
Vi går långt tillbaka i tiden.. hela 5 år!!! Det e lång tid.. nästan lika gammal som bilden på migi föregående inlägg.

5 år jösses.

Var ska man börja?
Vi möttes av en slump tack vare min vän Djani och hennes vän Tokfisan- fråga mig inte om namnen vi var unga å inte så kloka på den tiden:D

På den tiden var det Hemliga möten i skogspartier med Gigi D´Agostinis  Ill fly with you skrålandes ur min faders bilhögtalare!!!
Det var aggresiva salemskillar, Rocko med den stora elefantballen och nattliga cruiser ut till nynäshamn i nattmörkret och  där dansade vi maccarena i strålkastarljuset från bilen tills natten blev morgon.

Hon är en härlig kvinna den där emma....
Vårt senaste möte  då Joanna  var med oxå. bjöds det på guidade turer till tuberkulossjukhuset, flirtande på statiol , matos-parfym (senaste från donna carren) och sexinstruktioner hemma hos mig.. allt helt oskyldigt....

Kan det bli bättre? en tjej som tänker och är som en kille fast har utsida som en modell...

Charm, ett leende av guld, ett skratt som kan få en att bli som ett barn, lång och- med risk för att låta slemmig- sexig.

Hoppas verkligen vi kan umgås mer ...

Och att hon hittar ngn fin karl att dela sitt bästa med...

Puss och kram på dig min gosbubbla och vän......

 
" ett slitet partydjur"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback