Emma en klok brud

I lyxförpackning.... jovisst.. otruens kvinna.. vacker som få... underbar å roligt.. sen verkar hon bara hitta äckliga playerkillar som kör 240 dricker kung-öl och tatuerar sin brorsas namn i svanken!!! glöm inte heller att dom bjuder ut sin eventuella flickvän på en sliskig pizza och en " stöl" på lokala pizzerian... sjukt ju!!!

Påtal om förpackning.. Joanna efterlyste säsongens smak på  glögg.. tror det var kanel... misstänker att xerxius har ett gäng i källaren.. ska nog bryta mig in ngn dag så vi kan ha vårat efterlängtade glöggparty..

Ursäkta Joanna (eller Joay som jag kallar henne numera)och emma med för den delen.. Jag e ngt ruggigt sugen på robban the bilmeck som e aggresiv ex-hockey spelare, dricker ett flak bira å blir lack, ska åka full å hämta polarna som komemr å spöar mig med järnrör och batonger!!! vill träffa honom.. men lugn ba.. ba känna han på pulsen..... 

Lovarerrefakitskt... skullealrisnoanfråner!!!

Har ingen bild på robert.. men såhär farlig e  han:$ enm kille man helst inte vill bli ovän med:$

....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback