Dagens truma tråkigare än bajspappret , men allvarligare!!

Vaknade med ett ryck....

första tanken.. Shit har  jag glömt ställa alarmet på mobilen?
kikar på mobilen..

SATAN!!!!!
har försovit mig igen..
studsar i första bästa plagg och skuttar in i bilen... Snittar 180 på Ågestavägen ( för er som inte vet är det 70 där)

4 grader i luften ingen risk för halka tänker jag... stampar på  ligger i mitten av vägen och får möte med en långtradare....

Jag kramar ratten stenhårt och tänker:
" hoppas jag får en fin begravning"

hör lastbilen svischa förbi öppnar ögonen och tänker

" tack och lov" skattar lättat och kör långsamt vidare till jobbet!!!


sen vaknade jag upp.. klockan hade inte ringt ännu.... tack och lov:)


Nu äre köttfärssås och spagetti med syster, hennes kille , lille V , mor och far:)

hörs lite senare..

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Nina

Saknade dig idag med leveransen, tyvärr hörde jag att du inte kommer imorgon heller :(
Kram kram Nina

2007-12-27 @ 20:50:43
Postat av: carl taylor

@ Nina

får väl försöka komma dit ändå då:P

sista kramen för året:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback