dagens liknelse

Vid ett telefonsamtal med min vän ( Ja snyggCargus för er som undrar) så sas följande:

Carl:
" Du föresten jag har tjackat en julklapp åt dig"

Cargus:
" Va? Haru"?

Carl:
" Javisst * hihi* inget märkvärdigt"

Cargus:
" Lovar du på heder å samvete, du vet att om man lovar på heder och samvete å man ljuger har allr förtroendekapital konsumerats"

Carl:
" Ja jag har köpt en liten klapp till dig"

Cargus:
" Men sådär kan man inte göra utan att säga till, jag har ju inte köpt ngt till dig"

Carl:
" det e lugnt , jag visar bara min uppskattning. Typ som när din tjej suger av dig och inte kräver något tillbaka, du vet uppskattning"

Cargus:
"HAHAHA, det där ska jag berätta för Ninna"



Visst ere klokt:$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback