Dagens cragus

Cagge är för det mesta en reko och trevlig kille. men när det blir lite tugnt är stubinen kort och  han låter otrevligare än vad han är.

Idag hade vi som vanligt en stunds telefonkontakt  med varandra och då jag inte förstod riktigt vad han menade uttryckte han sig på följande sätt:

" Ska jag skriva det på en plankjävel å BANKA in det i huvudet på dig ellä?"

 Lite senare - under samma samtal - så var en av hans kunder inte på plats varpå Martin Cargus lämnade av varorna utanför faciliteten.

Carl :
"men cagge, kommer inte Ancha(Cargus chef) lacka nu när kunden kommer ringa henne och tala om att du bara lämpade av varorna"

Cargus:
" Ja gör dom det  ska jag spraka in pannbenet så man inte ens kan hitta det med ett förstoringsglas"




Som sagt.... Cargus, en trevlig ung man!


På återhörande!!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Hahaha jag gillar din kompis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback