"Dagens Cragus"

En ny punkt i bloggen... Min gode vän Martin Cargus är en rolig prick och förgyller min tillvaro varje dag, därför introducerar vi en ny "programpunkt " till hans ära.. den kallar vi "dagens Cragus" för att vara lite fyndiga....

Martin jobbar med logistik och mötte idag en arg och otrevlig kund... ordväxlingen blev aningen hetsig och Cargus och kunden var väl inte bästa vänner när dom skiljdes åt.

Några minuter senare fick martin ett sms.

" Hörru du får komma tillbaka med din pirra och pirra paketen dit dom ska"
martin skickar snabbt ett svar:

" ja det skulle jag kunna göra , kommer direkt"

ett par minuter senare trillar ett nytt sms in i martins inkorg med texten:

"bra , du är min lilla neger"
varpå cargus ångrar sig och skriver:

" jag ångrade mig, Du kan lyfta på ditt feta arsle och göra det själv"

END OF DISCUSSION:)

Den mannan!!!!

återkommer.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback