BOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

 Tjena tjena... Vaknade just...

"vilken jävla idiot som sover bort hela dagarna", tänker ni.


Ja så känner jag mig, men gårdagen var kanon!

Tidig träning, som sög, var det ända som drar ner helhetbetyget på dagen!


Efter träningen så var det tacobuffé .Morsan och farsan hade stått hela dagen och lagt upp bröd på serveringgsfat, hackat grönsaker, stekt köttfärsen.

Så när jag parkerade bilen å stövlade in så möttes jag av en härlig doft!!!

Jag åt så jag trodde jag skulle spricka , fick faktiskt en julklapp också!!!

Bortskämd man är....


Kl 17.12 sa jag  " hejdå" till släkten och begav mig mot Haninge där min Gode vän Cargus bor.

Vi hade i dagarna 2 planerat att inhandla ett xborre och gejma hela natten.

Eftersom omständigheterna gjorde att jag inte kunde genomföra planen i förrgår, så var jag brutalt sugen på xbox,
snarr, murre och gejm !!


>Jag ringde cargus från bilen och kallade honom " utvecklingsstörd"
när han hävdade att vi inte skulle hinna till elgigangen som jag dyrt och heligt lovade skulle stänga så sent som kl 18!!!


När Cargus var upphämtad och de vanliga ordväxlingarna:
" DU e ju så jävla utvecklingsstörd"
" hur kul ska det blir?" SO JÄVLA KUL!!"

 
var avklarade rullade vi långsamt mot Länna köpcentrum.


Där var ALLA butiker tvärsvarta och drömen om en kväll i spelets tecken sprack som en ballong:(


OM INTE DET HADE VARIT FÖR ONOFF

som hade extra öppet pga mellandagsrean.

Glada i hågen vandrade vi in i butiken, pratade med ACHMED och han plockade fram konsol och extra handkontroll-

Nu var det bara att gå till hyllan och plocka ner NHL08!!


SLUT!!!

Achmed ringde till sina kollegor i Sickla.

Där fanns det ett (1!!!!) spel kvar.!


vi tackade Achmed och med löftet:
" Det kommer gå fortare än vanligt"
Startade jag kärran.


10 minuter senare stod vi på Onoffs parkering.
Gick in och fick hjälp av en idiot som inte fattade ett skit!!!
Men ett xborre, extra handkontroll , Halo3 och NHL08 hade vi i händerna när vi var påväg ut.


Och det var det viktigaste.


Nästa stopp: Maxi Haninge, där vi skulle tjacka Julmurre  och lite löst

Dessvärre verkar julmusten vara slut överallt- helt slut:(.Det fick bli Plan B
Med:
3 liter troccadero
2 liter coca cola
OCH
 1.335 kilo löst

Stapplade vi ut till bilen och begav oss hem till cargus, där jag krävde ett snabbt inkopplande av konsolen.
så snabb att jag krävde att den skulle vara klar efter jag hade varit på muggen!!!


Han var snabb, men inte så snabb.


Efter ca en kvart satt vi å " producerade" stjärnor på löpande bandet.
Martin Cragus, Carl Taylor och THE Slips
Var tre stjärnor lagen i NHL fruktade.


Efter en simulerad grundserie gick Calgary in som favoriter i Stanley cup slutspelet.

4-raka i röven och respass


Efter ytterligare en simulerad säsong.
Där Calgary återigen gick in som favoriter
Blev det respass både för mig och laget i finalen mot Buffalo.


Jag tackade Cargus och lovade att vi skulle spela snart igen och begav  mig vid 5.15 hem mot mina kvarter.


En liten fråga bara?:


Hur blir man så bra att man kommer 3-0 och kan höra :
"BOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA"
varje gång man anfaller?



Varje dag- året runt:
www.snabbstart.blogg.se


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback