2007 rusade förbi

2007 har rusat förbi med Älgkliv. här står man på tröskeln in till 2008 med en baccardi i handen.

Läskigt hur åren tenderar att gå allt snabbare och det känns som om man får mindre och mindra uträttat.
Om jag känner så nu, hur ska jag då känna när jag är äldre , tråkigare och gråare?

Urs en hemsk tanke....

2007 kommer inte gå till historien som ngt bra år för min del.

Har varit upp och ner konstant och det har varit struligt i princip hela tiden.

Guldkornen har varit få men desto mer betydelsefulla.

Tillökningen i familjen -förvisso från decemer 2006- är nog det största och bästa guldkornet. All tid med min lille systerson Viktor betyder så enormt för mig.

Nyförvärven i Hockeylaget är oxå något jag placerar högt upp på listan. Och där är det främst min vapendragare Martin Cargus  som givit mig mycket skratt och omtanke. Vi är rätt så lika , men samtidigt varandras motparter.
Enormt bra kille.

Finlandskryssningen i höstas var helt enormt rolig... fullt med greker och syrianer, men det hindrade oss inte från att festa skiten ur festeliten.

Premiär utgången med Skarpan var oxå av högsta klass där festkreatörerna Carl Taylor, Martin Cargus och Patrik Liljegren stod för det mesta och bästa av festandet!!!


Sen har det hänt en hel del tragiska saker som jag väljer att inte ta upp här i bloggen... dom som vill , bör och ska veta  Vet det redan.

Nu är det ungefär 6timmar och 20 minuter kvar tills vi skjuter iväg korkarna på skumpan, röker en rackig cigarr och skålar tillsammans medans med Jan Malmsjö som läser" ring klocka ring" på tvn.

Låt detta bli en fantastiks kväll i festens tecken. och jag hoppas att alla kan se tillbaka på den sista dagen på 2007 med glädje.

Imorgon tar vi nya tag och vi kan alla börja skriva på ett tomt blad i våra liv.

Visst är det skönt med Omstarter,



Största pussen till er alla!


///
Carl Taylor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback