Hej

Then the fire fades away
But most of everyday
Is full of tired excuses
But it's too hard to say
I wish it were simple
But we give up easily
You're close enough to see that
You're.... the other side of the world
to me
¨
Vilken bra låt.. å vilka bra minnen...
 det var minnen om kärlek:), FF, Bea Och Röstii.

fifan. inte ätit det sen jag åt det med S senast... klart på tiden för det nu
..

Usch vilken depp det varit idag.. bara att bryta ihop och komma igen....

fredag imorgon... med match mot SKÅ IK
sen är helgen helt ledig..
vaffan ska man göra då?
??

vi får se:)

hör av er:)

kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är anna?

2006-11-30 @ 21:52:45
Postat av: Anna

Hej!!

Ville bara säga att du är otroligt söt :)..

Så vem är carltaylor då ;)?

Kram kram // Anna

Postat av: Anna

Hihi,, trevligt att du är du då ;)..

Hmm jag vet inte,, skulle bara kolla va det fanns för roligt folk i Huddinge som bloggade så fanns du där bara :P,, så tänkte jag skulle lämna ett litet spår efter mig,, eftersom jag med bor i Huddinge..

Trevligt :D jag har addat dig på msn nu hihi..

Så vad händer ikväll då?
Du skulle väl ha match idag eller någe va??

Kram kram Anna

2006-12-01 @ 18:49:30
URL: http://annastrehaljuk.blogg.se
Postat av: Anna

Hehe ok..
Antar att det inte gick såååå jätte bra då eller har jag fel :P?!

Nae vi sitter och festar lite nu eller nu ljög jag ;) ganska mycket faktiskt hihi,, vad gör du då?

Men ska du ut så kan du ju höra av dig om du har lust kanske ;)..
0706785381 :P..

Hehe shit jag brukar inte ge ut mitt nr hur som helst men men kanske det är alkoholen som talar,, ehh vet jag inte er till att detta görs hihi..

Jag jobbar imorgon 10-18 och har dansföreställning på Diselverkstaden 9-16 på söndag men annars vet jag inte :P..
Vad ska du göra då??

Kram

2006-12-01 @ 22:59:45
Postat av: Anna

Hehe ok..
Antar att det inte gick såååå jätte bra då eller har jag fel :P?!

Nae vi sitter och festar lite nu eller nu ljög jag ;) ganska mycket faktiskt hihi,, vad gör du då?

Men ska du ut så kan du ju höra av dig om du har lust kanske ;)..
0706785381 :P..

Hehe shit jag brukar inte ge ut mitt nr hur som helst men men kanske det är alkoholen som talar,, ehh vet jag inte er till att detta görs hihi..

Jag jobbar imorgon 10-18 och har dansföreställning på Diselverkstaden 9-16 på söndag men annars vet jag inte :P..
Vad ska du göra då??

Kram

2006-12-01 @ 23:00:00
Postat av: Anna

Hehe ok..
Antar att det inte gick såååå jätte bra då eller har jag fel :P?!

Nae vi sitter och festar lite nu eller nu ljög jag ;) ganska mycket faktiskt hihi,, vad gör du då?

Men ska du ut så kan du ju höra av dig om du har lust kanske ;)..
0706785381 :P..

Hehe shit jag brukar inte ge ut mitt nr hur som helst men men kanske det är alkoholen som talar,, ehh vet jag inte er till att detta görs hihi..

Jag jobbar imorgon 10-18 och har dansföreställning på Diselverkstaden 9-16 på söndag men annars vet jag inte :P..
Vad ska du göra då??

Kram

2006-12-01 @ 23:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback