säsongnes färg e rosa

Jannice, Michaelas syster, var här igår och kollade lite Idol med älsk.

Hon tyckte  att " ni fått det jättefint här hemma".

Jag poängterade att det faktiskt inte alls var min förtjänst , utan att det e Michaela som ska ha all cred för det.

Vad är det då som har hänt?
Det e ommöblerat i vardagsrummet, massa tavlor, tingeltangel och massa annat som gör det hemtrevligt har kommit upp på väggar å  i hyllor- Skitmysigt!!

Jag hade en ide , när jag flyttade in förra året, att ha det stilrent med enkla färger på soffor , inredning och tapeter.

Nu när jag blivit sambo med min älskade har det mesta blitt färgglatt och då främst rosa,
tavlor, tofflor, grytunderlägg, stolar , badrumsskåp och ramar är numera rosa.

Inte mig emot alls!!och även om det skulle vara så handlar det väl om att acceptera och respektera sin sambo.



"ett axplock av allt rosa som numera finns i vår lya"


Michaela. Du är det finaste som hänt mig och jag älskar dig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback