varför hände det bara med cragus

hängde på cragus i hans vrålåk.. han lär inte få stampa pellen på länge så tänkte va med på avskedsturen...

det absolut skevaste var ändå när vi var på ett stopp å cragus sa att han  hade hittat en guldgumma åt mig...
jag skrattade å tänkte att det måste vara ngt med stora tuttar å blont... en sån tjej som cragus gillar...

men  det var ett hästface med röda manchesterbyxor som pratade högt i en tegelsten.. nej förlåt en jävla bautasten till telefon!!!

han tyckte det var jätteroligt.

revanchen blev ljuv när jag stod å beställde en burgare på burgerking och kingkong , en dam som förmodligen tryckt ett par semlor för mycket utan charm å finess och spanade in cragus... hon hade en lång vit klänning på sig så jag tyckte att han skulle slå till å gifta sig på stört.


Nu är mami hemma... jag saknar henne.. det finaste... vi ska ses.. det har jag redan bestämt!!!
"  Ikvälls ka vi ( jag och achmed)träffa det finaste jag vet.. min kärlek.... just ja MAMI<3"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback