sun was shining the weather was awesome

hela dagen.. mitt svettiga grisnylle var helt dyngblött redan när jag satte mig i bilen vid kl halv 7 imorse.. sen accelererade det precis likt som en förfest-fylla.

lång dag på jobbet, men mäktade med att träna.. var där i 10 minuter.. körde 30 situps och lite bicepshantlar 2 gånger.. sen ville jag ut i solen.

Micke hade ångest å frågade om jag var sugen på en öl och lite mat i gamla stan.. och det vet ni ju att jag var..

trevligt umänge.. micke hade tagit med sig två kompisar oxå.. trevligt, men kortvarigt...

 "Micke och mat.. dessvärre hann jag dränka oxfilepastan i parmesan innan jag åt.. men det smakade utsökt!!!"

Många skratt med Mikie idag... 
" vi kan dricka öl varje dag om det är sol" , avslutade han med att säga:)

Det är så sant Micke .. så sant.. jag har fritid.. inga problem:)

" jag skrattar när jag ser min min å Micke, fråga mig inte varför, kan vara att jag e lite svettig å att grisnyllet är så framträdande"

jag säger som cargus.

" VIIII får höras helt enkelt.. _ _ _ _ Hej"

Ps:
Jens Fjällström har blekt tändernaDs:

Kommentarer
Postat av: Nyfiken...

Satt här med några vänner just och kollade dina bilder… är det inte lite underligt att din flickvän untaggat sig själv på så många bilder av er 2 på FB. Är det något hon döljer måntro, eller skäms hon bara..?!? ;)

2009-05-25 @ 23:42:36
Postat av: carl

hej nyfiken.

ja förmodligen skäms hon.. fråga henne vettja.

skäms du själv?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback