ett gäng fulla kvinnor

jag åt grekiskt och kollade splatterrulle( läs: melodifestival) med min kära mor... efteråt fick jag träffa min mami.. min bästa bästa mami....
jag åkte till liljeholmen för att plocka upp henne... döm av min förvåning när där kom 6 skönt berusade damer....
vi pressade in 3 i baksätet , en gick hem å den skånska målvaktskusinen knallade med sina långa ben mot tunnelbanan... 

i framsätet satt en ängel.. ska jag säga att det var en fairytale?? jag vet inte... men resan mot västertorp var som att gå på en finlandsbåt... det var fulla damer som pratade underliv och doftade parfym och sprit.... jag njöt

mami höll min hand så skönt att jag inte kunde släppa den för att ta ut min snus som rann värre ett vattenfall..

idag är vädret fint.. och jag har tränat.. ska ut i solen snart å sen får vi se:)

längtar efter mamin min!!

kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback