svennebanan

Igar tog jag mami med mig till en svennerestaurant. Bangla steakhouse.
dar at vi toast skagen, oxfile med svensk bea och drack oel.. var hur mysigt som helst <3.

Sen pa kvallen var det fullt os.. fullt os med stora bokstaver egentilgen Pa grabbarna gruus.

Idag har regnet varit var basta van. Jag och mami lag och sov fram till typ halv 2 da gick hon och jobbade och jag tog micke med mig for att ata frukost pa number 6.
sen en vanda ner pa stranden och da borjade det osrenga. en vanda pa gymmet och sen har jag shoppat outfit infor kvallens hoes and pimps-tema pa club lime.

Jag ska vara hoe... behovde jag saga det?
Mami och mimmi har lovat att ornda haret och maken at mig... ska bli sa sjukt kul. tjejjerna holl pa att kissa pa sig av skratt nar dom sag vad jag hade kopt. jag lovar att bilder kommer.

Nu blir det lite facebookande och sen en helliter sang som.... det lar behovas for at klara kvallen..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback