"happy birthday dear paaapi"

fodelsedagsfirande igar.
markligt hur alla i patong verkar tro att jag heter PAPI pa riktigt.
markligt, men samtidigt roligt.
Igar bjods det pa pizza, ol, drinkar, Mamis SISTA snus(<3!!!!) och drinkar i mangder....

idag var mami trott pa tillvaron och tog en dag pa stranden med mig, det var mysigt fram tills det borjade regna och "ute-liggarjycken som inte var nagon uteliggar-jycke bajsade i vattnet och skramde upp alla turister.

Jag har aven lart mig att hjula, varit pa gymmet en gang och druckit iste.. Det NI.

Fick samtal fran syster och vicke p igar.. latt tarogd blev jag nar han sa grattis pa fodelsedagen och skulle sjunga "ja ma han leva", men han blev lite blyg.

tydligen ar det sommarvarme i sverige. mysigt.

Mor om du laser detta och inte fatt mitt sms:
Om mojlighet finns fedexa en stock General white portion och LOST, surt och salt... jag saknar.


idag drog madde och internet-johan hem. kanna lite som tio sma negerpojkar.. folk forsvinner en efter en...men det e kul.. sa kul och skont har nere....!!!

nu ska jag duscha. raka mig... ja pa hakan alltsa och sen satta mig i den varma thaikvallen med en chang i handen.
 
ta hand om er..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback