David Beckham

Oppen bar pa Seduction igar.. galet kul.. fille kom med gratisbiljetter till ett sunkhak pa var gata som heter paradise..
kul som fan.
jag , Mami, Fille och malin pa en nattklubb med bara thaiare ba... GREAT.
"vi fick nagra skona bilder.."
Fille tanke bjuda bort gratisdrinkarna, men Malin var bade sugen pa ol och brunsas sa vi beholl dom for oss sjalva.

Idag har jag och memi accompagnerat varandra pa stranden.. bada ser ut som kraftor i fejjan och komemr formodligen flagna bort allt lagom tills vi kommer hem...!!

GREAT

nu kom vi precis hem fran nattmarknad i Phuket town.. galet mycket att se pa och kopa.. Jag kopte..
GREAT!!

nu hardan kopt ol och sprit sa nu ere forfest pa rum fem

GREAT!!

vi hors va?

puss

Ps. idag pa markanden var det en koreansk gubbe somtrodde jag var david beckham och tog foto pa mig..
GREAT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback