dagsfylla

Limeganget var pavag till jobbet... men icke.. Jag och mami stallde tillsammans med Dan och mimmi ihop en dagsfylla..

Vi satt pa stranden och spelade "jag har aldrig " och blev dyngraka... naval , en stadig fylla fick vi i varje fall:D

lite lurig satt vi 4 musketorer pa club lime och at pizza-lunch.
Fram kommer julia, club limes biatch och talar om hur bra det gatt for henne att salja biljetter och att hon minsann var betydligt rikare an alla andra...

Lite senare fragade engelsktalande julia vad som hade hant med min fot som var inlindad i et brunt plaster

" what happend to your foot"

jag svarade:

" I SHOVED it up your ass"

Dan lag pa marken och rullade runt av skratt, mami kissade nastan pa sig och skrattade sa hon grat...

Julia sag fornarmad ut.. men det var hon fortjant av....

sist men inte minst.

Mamma elefant, pappa gubbe.... Stackars lilla snubbe

mamma kebabdrottning , pappa kanske fille.. stackars lilla kille..

ta det for vad det ar...

nu ska jag facebooka..

Mami<3
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback