uppmuntran på gymmet

ett stenhårt, svettigt och hemskt pass på gymmet är avklarat


Ben och rygg stog på programmet.

Jag pustade, frustade, svettades , stånkade, slet, Spräckte brallorna, och la säkert av ett dussin fjärtar, med mer eller mindre akustik.

I slutet av benpasset kom en svensk kille med utländsk härkomst fram till mig medans jag stod och pustade ut å sa:

" DY KÖRR hårt Bruchan, tränaru mikke"?

jag svarade:
" JAG (pust) försöker( pust) komma i form (pust, pust)

varpå han kryddar mig... och säger:
" du e kungen"

när jag sitter å strechar träffar jag Mia.

Hon säger att jag ser svettig ut och frågar om det går bra.

jag svarar att jag kört hårt å fick panikartad mjölksyra i benen
varpå hon kryddar mig ...

" du kör ju galet tungt på benen"

jag blir glad, även fast det kommer från en sparvtjej som inte lyfter mer än 40 kilo i benpressen:)

nu blir det mat..

puss

Kommentarer
Postat av: Nina

Håller tummarna att vi ses imorgon......¨

Kramar å pyss

2008-05-22 @ 22:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback