om man gör precis allt det man vill när man vill

... Hur ska man då känna att vissa tillfällen är speciella?

Jag har inte levt som jag lärt på sistone-

Bean, Fläskfilen, det lösa, white russians, spontana shoppingrundor osv osv..
Listan kan göras lång.

Jag har nu bestämt mig för att hålla mig med vissa saker och bara göra dessa när det är speciella tillfällen.

Inget löst, läsk eller dyr mat mitt i veckan( Hockeyfrun får säga vad hon vill om vardagslyx;)), shopping ( med vissa undantag) endast när jag planerat det.

Allt detta för att just känna att jag unnar mig speciella saker, på speciella tillfällen... t.ex pompa, bea och flärrefile på fredagen.. påsen med löst som tröst på söndagskvällen eller ikväll.. tunnbrödsrulleöl och RÄKSALLAD framför Sverige- Schweich ( hur fan stavas det?)

Hur lever ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback