Malin Fransson

En liten undrande själ sitter här och knappar på tangentbordet-
Bokstäverna han trycker ner bildar ord och meningar- vissa rätt och vissa felstavade.

Nåväl.
Ni som läser Dn, känner kanske till sportjournalisten Malin Fransson.
Hon var tydligen på plats I Quebec under Sverige- Frankrikematchen.
Min fråga till henne.. Var hon verkligen vaken under matchen?
När hon betygsatte de svenska spelaren i dagens Dn ( 7/5-08), gav hon samtliga svenska spelare betyg 2( godkänt) förutom sveriges man i kassen- Stefan Liv.

Hur tänkte hon då?
Somnade hon och tänkte:
" SHit hur länga har jag dunat.... 9-0!!!!!?!?!?! hur fan ska jag komma ur detta... jag sätter godkänt på samtliga , jag menar vi bara MÅÅÅÅSte vinna mot frankrike... å Stefan höll nollan.. det var ju bra för en simpel elitseriespelare."


Ne jag vet inte.....

Kul var det..

Kanske tryckfelsnisse?

"If you need somebody, Call out my name
Ill be waiting, right by your side"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback