har fått höra att jag e lite för munter här i bloggen

Men okej.. jag har sagt det förut å jag säger det igen( låter som farbror barbro i nile city), jag har INGET emot tjocka människor och jag vet att det inte är ngn jävla blogghitler som tvingar mig att läsa vissa personers bloggar, MEN SNÄLLA(!!!!).

När jag Skyfflat i mig 300 gram falukorv å ett halvt jävla kilo pasta, toppad med ketchup. en liter Julmurre och sedan 2 tiramisu-desserter å 3 marylandkex.

Då vill jag inte... jag upprepar INTE sen ngn knubbig jävla fjortis i magtröjja å hotpants som inte tror( vet???) att hon är överviktig och ändå trilskas med att visa " DAGENS OUTFIT" med kommentaren " jag kände mig lite mysig".....

Det är jävla mig inget mysigt med en lössprungen brylepudding runt skrinet som vajjar i takt med vinden...

Jag har nu sköljt munnen med Listerine för att få bort kräksmaken i munnen och beger mig nu för att intaga dagens andra middag....

behöver jag säga att jag inte tänker läsa ngn mer sk MODEBLOGG ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback