Saker du inte visste sant eller falskt?

1)
Jag har under en period varit totalNykterist i 12 månader i sträck (från dagen jag fyllde 18)

2)
Jag har varit hemligt kär i en tjej i över 2 år

3)
Jag har haft sex med en av samma kön.

4)
Jag åkte på charter utan att någon viste att jag åkte

5)
Jag har haft sex med en som är dubbelt så gammal som mig själv

6)
Jag har åkt fast för fortkörning

7)
jag har vunnit 30.000kr och spelat bort dom på 2 timmar

8)
Jag har åkt taxi hem från södermalm- huddinge för 815 kr

9)
Jag har bokat en las vegas-resa och bokat av den 1 dygn innan avfärd

10)
jag har konstant drömmar om att dö

11)
Jag har haft sex med 35 tjejer

12)
Jag har krockat mina föräldrars bil på fyllan och kom hem gråtandes

13)
Jag har haft sex på en klasskamrats gräsmatta

14)
 Jag har varit i krogslagsmål med "robinsson-Robban"

15)
Jag kallas mini för att mitt kön är det minsta polarna skådat.



Sug på dessa du:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback