en torsdag

Kl 05.45 ringde klockan denna morgon..
Skönt med lite sovmorgon hinner jag tänka och stiger upp. klär på mig byxorna.. spänner livremmen och drar på mig tröjjan..
Ut i friska luften.. ca 15 grader å strålande solsken:)

In i bilen och i full fart iväg mot jobbet.

image78
sommarsolen  lös i ansiktet.. inte några solbrillor heller....

vanliga morgonköer i Sthlm


Sladdar in på Parkeringen på Kilowarttvägen I Brandbergen. Dagen till ära är vi På SIA GLASS.
image80
den söta glassbilen:) " när du hör en bra låt å din partner e kåt då ere GLASSIIIIIGT"

Lasta upp bilen.. plockar ihop ordrarna å ut i Sthlmstrafiken ännu en gång, många glassugna stockholmare som vill ha en glass att smaska på i det fina vädret:)




18.00 blir det lunchpaus. Inget exotiskt, men kycklingfile, ris å tsatsiki det mättar en hårt arbetande kars mage.:)

vid 20.30 stämplar vi ut.. helt utmattad å suktande efter omtanke:)



image88
Jordgubbar, melon och glass(dagen till ära) god stämning å glada skratt med mamma å pappa var exakt den omtanke jag behövde efter en lång dag:$

 

Efter " middagen" satte jag på mig sportkläderna å fyllde vattenflaskan å begav mig till gymmet.....

lite folk där vilket var väldigt skönt... Att inte behöva vänta mellan maskinerna....



Efter gymmet bestämde jag å Jennii att vi skulle åka å köpa ngt gott på Ok å sen kolla på film....

Det var mysigt...


Tack så mycket:)

Imorgon ere fredag.. då får vi se vad som sker:)

image89
föresten så bjöd Erik å Thomas från telefonplan på Godis:) det var trevligt.. tack grabbar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback