Det här är en sång om ingenting

Idag fick jag ett sms av Elin.. hon var ledsen ..-. Jätteleden, men ville inte berätta vad det var.... skönt att folk har förtroeende för en....:$ men på ett sätt förstår jag om hon inte vill berätta..


Sedvanlig uppstigning vid 5 rycket.. pigg som en lärka... studsar upp ur sängen.. fixar gröt och fullkornsmackor å sen in i röda faran å iväg till jobbet....:)
image99Kom på mig själv att jag är en usel bilförare... Jag vet inte vilken som är koppling, broms och gas utan att titta ner... Skrämmande:$image100

Idag var det för ovanlighetens skull en väldigt kort dag på jobbet.. " bara " från halv 6 till 17.00:)

Det blev en eftermiddag med kanonväder.. väldigt otippat med tanke på det regniga å kyliga morgonvädret..


Måste bara säga att jag älskar sommaren.. Det är en sån fruktansvärt underbar årstid:)

Hamnade på Tyresö Varvet av en slump där jag fick några minuter för mig själv å mina tankar...

image102
vad säger man? En solig eftermiddag.. bara måsarna som hörs... underbart.. UNDERBART.. som jag sagt tidigare.. bara en picknickkorg och ngn man gillar lite extra som saknas;););)

Lånade ut min Djurgårdströjja till Jennii som skulle se fighten med sina vänner... e lite orolig, men jag vet innerst inne att hon tar väl hand om den:$


Drog till gymmet och tränade..

Där träffade jag MIA.. hon är för söt.. Jävligt söt till och med... men jag missar alltid henne.. hon kommer när jag går eller tvärt om.. hinner bara växla ett par ord varje gång... det e trist.. skulle vilja ha mer tid å snacka.. hon e rolig:P


Nu är det dags att ringa pizzerian.. HIF-DIF, pizza å ett par pillz....

vi hörs.. PIZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback