" när jag var ung"?

När blir man gammal?
Dom som är 5 år tycker att en 15 är gammal dom som är 15 tycker att jag är gammal, jag tycker att dom som är 65 är gamla...

Var går gränsen.....? Jag vill inte vara gammal:$
Och när är det Okej att säga " när jag var ung"?

var jag ung för 4 år sen?
eller är jag ung fortfarande trots att att det är så mycket man borde gjort vid det här laget och bestämt???

Jag vet inte....

Vad jag vet är att jag är en mästare på att bränna mina skepp... Att verkligen få dom jag bryr mig om att tröttna på mig och inte bry sig om mig..... Mor och Far, Elinor, John... listan kan göras längre... Jag testar alltid gränserna och innan jag vet ordet av är gränsen passerad....
Det är jag som först sårar, men som alltid blir sårad i slutänden.. Det är sjukt att man aldrig kan lära sig....

Kan jag inte bara vara den jag är och sluta komplicera saker?
ta vara på det fina jag blir tilldelad, inser alltid försent  hur fint det jag har egentligen är....

Och efter ett halvår eller så är man bara en i mängden.....

"släpp saker och gå vidare " säger vissa... Nej det går inte..
" ignorera och svara inte på sms eller på msn" säger andra... Men det går inte heller...

Hur sjutton ska man bära sig åt för att bli lycklig igen....

Jag vet svaret... Dom inblandade vet också svaret..... Det är ett jobbigt och kanske själviskt beslut, men jag vill bara vara lycklig igen...
Jag får chansa... kasta mig ut å falla handlöst och hoppas på att det fungerar...

Önska mig lycka till.. jag har det största jobbet framför mig...


" När jag blir gammal ska jag säga ## När jag var  ung var jag tillsammans med den Vackraste och mest underbara damen du någonsin kunnat föreställa dig, men henne tog jag död på genom att inte vara mig själv"

" när jag var ung"?

Kommentarer
Postat av: Madde

"När jag va liten" kan du säga.. det gör jag.. för ung det är du juh så länge du känner dej ung.
Känner du dig vuxen Nicky? Det gör inte jag.. så länge du inte gör det är du ung!

Gammal är du när du får grå hår, tapar håret, inte får upp "den"!

2007-01-23 @ 10:10:24
Postat av: Ellan

Kommer du ihåg när bilden togs? Vi hade FF-helg, det var vår och vi låg i soffan och kollade på OS. Och så hade vi varit och köpt mjukglass :) Och bäddat ut bäddsoffan så vi inte skulle slåss om sängplats på natten..

Postat av: Ellan

Kommer du ihåg när bilden togs? Vi hade FF-helg, det var vår och vi låg i soffan och kollade på OS. Och så hade vi varit och köpt mjukglass :) Och bäddat ut bäddsoffan så vi inte skulle slåss om sängplats på natten..

2007-01-24 @ 15:12:52
URL: http://ellans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback