När vinden vänder

Kan man förstå en annan människas känslor?
Ja , det tror jag, men man måste först uppleva samma sak.

Den fantastiska känslan av att vara kär och att få dela det med en som är kär lika mycket tillbara- sådär så att man bara längtar efter personens fysiska och emotionella närhet hela tiden. 
Att sakna så mycket att det gör ont, och sedan mötas å omfamnas och smälta ihop.

Att mista en kär vän, Den enorma saknaden, tankarna om vad som kunde varit, orättvisan och varför just han/hon känslan.

Att bli behandlad som skit. Bli nonchalerad och nedtryckt i skorna.
Att bli placerad som 3-4 hand, att hela tiden bli bortprioriterad och öärlit behandlad.....
Smärtan att upptäcka hur illa man är behandlad och hur lite man betyder för personen man själv håller om och är kär i.. Det är smärta som känns längst in i hjärtat...


Ta hand om varandra och det du har.... för när vinden vänder är det du som blir sårad..


Hejs
Är det svårt att säga hej då när man går , eller att svara på ett sms??


XXXXX verkar vara offline. Meddelanden som du skickar levereras vid nästa inloggning. Skicka e-postmeddelande till kontakten i stället | Lägg

Som så många gånger förut


Kommentarer
Postat av: Anonym

What goes around,,, comes around !!!

2007-02-01 @ 07:19:05
Postat av: Ellsan

japp, what goes around comes around.. Nicke du är så sur. puss!

2007-02-01 @ 10:26:34
Postat av: author

Flinns, är inte sur... du e ba så otillgänglig.. det är som att vara jättesugen på bumlingar så är turken stängd.. frustrerande.. men inte ett dug sur.

PS..det är bara folk som jag varit kär i (EN PERSON) som kan ge mig " goes around comes around"

Bara så ni andra vet

Postat av: Ellsan

haha bumlingar har jag inte ätit på jättelänge! sen sist med dig antar jag.. usch vill inte åka till skolan vill bara krypa ner i sängen igen :( puss

2007-02-02 @ 07:14:10
URL: http://ellans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback