En sjuk kväll

Fick en inbjudan om att åka hem till Micke och Lena G för att umgås, dricka och Spela kort.
Jag tackade Ja och vil 7 tiden ranlände Jag, Patrik och Ilvern till Kalaset.

Det var sagt innan att det bara skulle vara ett litet gäng eftersom lägenhetens storlek var ganska begränsad och för att det inte skulle bli så stojjigt.

Så var det också... De första 3 timmarna..... Sen hände det ngt.... Alkoholen gjorde sitt och ljudnivån steg, ett gäng ungdomar anlände till kalaset och vi var plötsligt 25 st nästan .....

De saker som nu inträffade är svårt att avgöra om det är sjuk dröm eller om det är verklighet.

De som blir utslagna ur pokerturneringen sätter sig vid ett annat bord och spelar cashgame, och där står Jonas för Århundradets utdragning mot stackars ilvern när han synar Ilverns Allin ca 400 Kr med A5 och brädan 10K8 (eller ngt) och turn kommer " J" och river Q.......   Han vänder upp Korten och säger, " Jag  har bara ett äss", varpå det börjar koka om ilvern och han springer ut i hallen  och hoppar upp och ner på ett obeskrivligt sätt och skriker ngt i stil med

" ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH Hur fan... Det är så jävla dåligt.... ÅHHHHHHHHHHH, Jag blir så jävla förbannad , Det är ju så dåligt"

han återvänder till bordet och jonas säger typ:
" jag måste ju syna jag hade ju stegdrag och överkort"

Mitt emellan turnerningarna Körde jag och damerna Kareooke... det var ingen direkt skönsång...
Efter en stund anslöt Ilvern och tyckte vi lyssnade på bara skit och sa att vi skulle byta om han skulle vara med..

Så blev fallet, vi plockade fram en speciallåt åt honom, "Las ketchup- ketchup song"
Och den är inte den lättaste att sjunga kareooke till , speciellt inte när den är på spanska:D
Det var årets hittills godaste skrat.. alla hade ont i magen och Ögonen sprutade:D

Turnering 2. Nu anlänger mer folk, en "Pundarbrud"(???) Med snö i Hela snoken och ett par till...
I denna turnering står jag för en vidrg utdragning mot stackars Ilvern

När det är 3 kvar plockar jag  upp KK på knappen. jag raisar lite gran och han ställer in med 55...
Jag synar givetvis och patrik som är dealer säger:
"Det är riggat"
589
Ilvern ser belåten ut, och blir inte mindre belåten då Patrik vänder upp sina kort som han "muckat" och det är 3K
Turn
K
Minen som ilvern har nu är ngt som inte finns i denna värld och det han säger är så sjukt att det inte kan återberättas:D

Vi rullade hemåt vid 6 tiden .

Hände flera bisarra saker som inte går att återberätta här.
en sjukt rolig kväll och vi får lov att >tacka micke och lena för initiativet och gästvänligheten

Tack så mycket...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback