Hon gillar dig... bara så du vet

jaha tack för den du kompis, har jag hört den förut.... undra varför alla idioter har den åsikten när dom e fulla för att sedan helt ändra åsikt när dom är i nyktert tillstånd.... Vaffan gör man

Vaffan det är väl bara att gå till sig själv.....man sser ju skeft när man e berusad... tur att man inte gör fyllegrejjer, har slutat med det. är för stora problem....

Sen ïgår fick jag höra # fortsätt skriva din carltlala skit, det är ju ditt liv#
Nej det är det inte, men däremot tycker jag det är skönt att skriva av mig lite.. oavsett om det är noll eller 100 som läser bloggen....

Så det så....

 vi får la se vad som händer... måste styra upp saker.. det går ju fan åt helvete...:$
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback