KOM IGEN BAJJEN!!!!

Tar emot att säga det, men vaffan Gnägget får inte vinna.. skulel bli odrägligt att träffa alal aikanhängare.. och en skam för svensk fotboll....


 Om du var ett regn, hade jag varit hav och land
om du va musik vore jag en sång
om du var vidderna ville jag va vinden
Men jag skulle inte vara någonting om DU inte fanns


jag tjackade en gång en sån där "kula " med en leksak i ni vet en sån man betalar 5kr för i en automat... då fick jag en liten liten gitarr... den gav jag till Niklas Strömstedt... häftigt va:$


Puss

Kommentarer
Postat av: Kung av sand

haha hammarby vi e dom bästa! kärlek nicke.

2006-09-27 @ 16:03:11
Postat av: Kund av sand

haha hammarby vi e dom bästa! kärlek nicke.

2006-09-27 @ 16:07:00
Postat av: author

visst du .. ända gångne man kan säga at tman höll på bajjen så man bet på naglarna

2006-09-27 @ 23:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback