Du är den ända flickan jag vill känan i min närhet

Ohh Girl, I’d be in trouble if you left me now
‘Couse I don’t know where to look for love,
I just don’t know how

(I just don’t know how, but you’re something special)
It’s you and me, I hope you know
I love you
I love you
I love you

.
Sometimes I can’t sleep ‘couse I miss you so
We walk through the moonlight and Christmas gloze
You are my girlfriend and I’m proud ofyou
Don’t worry I know what I’m allowed to
It’s you and me baby
And I love to see your face
The happiest day in my life is today
You’re an angel and yeah my dream girl,
And have you in my arms,
wanna care about the mean world
You are nice and friendly
You are so perfect and you have eyes of an angel
I just wanna be with you
Take it easy with you
And listen to cd’s with you
It must be an miracle I don’t believe in
It feels like it’s almost to good to be true
I love you I would never let you down
No girl, I’d be in trouble if you left me now



Du har ögon av kristall och läppar mjuka som siden
Du är tjejen som får mig att njuta av livet
Du är den enda flicka jag vill känns i min närhet
Jag ger dig mitt liv, mitt hjärta, min kärlek
Jag bländas så härligt av din gladeliga charm
Jag har allt jag önskar mig när jag har dig i min famn
Att va med dig, bättre kan man inte känna sig
Mitt liv kommer att gå under om du lämnar mig
Jag vill leva tillsammans med dig resten av mitt liv,
Du är utan tvekan de allra bästa i mitt liv
Underbara stunder tillsammans med mycket kramar
Då är allt perfekt precis som i en lyckosaga
Dystra dagar gör du lätt till fina kvällar
Det finns inga bättre stunder än dom när vi är själva
Ingen kan säga att jag brinner för nån annan
Jag hoppas du vet att du finns i mina tankar
Du är den gudinna som får mig att vara mänsklig
Du är och förblir min enda underbara älskling
Du är ett mirakel alldeles för söt för mig
Du är så perfekt jag skulle kunna dö för dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback